Vikt!

Hej på er! :-) Om ni ens är några? :-P

Jag är som sagt tillbaka :-) Igår den 27/4 vägde jag in mig....... på 84kg... FYYFAAAN säger jag! Det gjorde riktigt ont i min själ,,, MEN det är en jävla sporre samtidigt och det är ju positivt :-)

Jag har alltså gått upp ca 8 kg? Nej det känns inte ritkigt rätt.. Jag var väl nere på 73-74 sist? Men det jag ser skrivit här är 76kg.. Iaf, 84kg är det jag väger nu, sen skiter jag i vad jag vägde, nu har jag siktet inställt på min målvikt, som jag förövrigt inte vet vad det är! Men jag vill Komma under 70 iaf, Det hade varit sjuuukt Kul att kunna säga att jag gått ner 40kg och gå ner ända ner till 62kg. MEN jag tar en dag i taget :-)

Jag skrev min målbild till min vän A för någon dag sedan. Jag tänkte att jag skulle dela med mig av den till er :-)

Det är den 20 Juli idag och jag fyller 20 år, jag har gått ner till 69kg, det är 15 kg, men jag har klarat det, jag och A har klarat det tillsammans :-)
Min resa är nog inte riktigt klar än, men jag är nöjd med vad jag uppnått och jag vet att jag kommer klara de sista 5-10kg utan NÅGRA problem. Vafan jag har ju sammanlagt gått ner 33kg redan :-) de sista kilona kommer att gå fort :-) Jag mår bra, jag är hälsosam och tackvare att jag har gått ner så mycket så är jag lite lyckligare och mycket säkrare i mig själv! :-) Skolan börjar snart och ett nytt kapitel på mitt liv påbörjas! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0