~~Skrivit...~~

...Matlista för två veckor
Som jag tänkte visa för min coach på Måndag för att se vad hon säger om dem. Jag hoppas att de blir godkända, jag funderar seriöst på att börja äta nu snart och sluta dra ut på det, men som sagt det gäller ju att min våg där hemma säger det jag vill höra, I min fantasi så säger min våg till mig att jag har nått 75kg på två veckor och 1dag. Det hade varit det absolut ultimata. Dock vet jag att det är enormt mycket att begära, för det skulle innebära en viktminskning på 2,5kg i veckan och det är jättemycket, Men OM jag har gått ner så mycket, så LOVAR jag att jag ska börja äta Torsdagen den 20/5 då har jag hållt på i 14veckor. Annars börjar jag inte fråns den 24/5 som är min ursprungsplan.

Det känns faktiskt riktigt skönt att ha gjort dessa matlistorna och nu längtar jag något enormt efter att få börja äta igen ska ni veta :-) Så det känns bra! :) Får börja röra på mig så att vågen faktiskt visar minus 5kg så att jag får börja äta redan på Torsdag om en vecka :-D  Tänk OM jag väger 75 kg alltså bara det står 75,5 eller mindre så är jag supernöjd, helt ärligt är jag nöjd om det står 75,9 också men då gälls inte mitt löfte så det så! :-P

Nu ska jag sova!

MegaMe

Kommentarer
Postat av: Georg Hendrix

R***n lägger upp en mer extrem bild av att vara toffel.. men det finns så många små saker folk gör man kan reta dem för =)



"Smal"-hetsen tycker jag är absurd. Jag har en kompis som är lång och smal.. på gränsen till sjukligt smal. Han tycker helt ärligt att en tjej som väger 65 kg och är 1.70 lång är tjock. Tyvärr, verkar en del ta efter sådana tankar.. jag kan inte ta sådana människor seriöst så jag ignorerar bara när han säger sådant. Tjejer ska absolut inte ta åt sig av sådant. Han har bara komplex över att vara smal. Vilket jag tror är vanligt... Jag har haft kompisar på 100 kg som kallar tjejer på 80 kg för tjockisar. Seriöst... kolla i spegeln och inse att tjejen skulle kunna säga precis samma sak som dig!



Inte för att förringa "för smala tjejer" men tjejer SKA ha lite kurvor... annars ser de mer ut som 12-åringar pojkar än vuxna kvinnor. Personligen bryr jag inte speciellt mycket om en tjej är kort, lång, smal eller mullig.. det är så mycket annat som spelar in och folk borde inse det istället för att ge varandra komplex. Särskilt när det inte finns något att ge komplex för !

2010-05-14 @ 09:43:26
URL: http://georg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0