~~Måndag igen~~

Då kom Måndagen och Måndagen var över. Skönt som attan vill jag lova nu har jag 2 lediga dagar att se fram emot. Eller Nja, ska jobba 2h per dag då också, men det räknas väl inte? :-P
Idag har jag jobbat på Småskola/Fritids, det har varit riktigt mysigt och jag förstår inte riktigt hur jag kan få betalt för detta. Det är Galet.
På Torsdag ska jag vara på Samma ställe och då ska jag ut och vandra. SKOJ! :-D

Idag har det varit enormt fint väder och jag är på Gott humör :)
Det gjorde ju det hela lite bättre när jag hade några snygga (?) Killar som tittade på mig när jag äntligen slängde mina gamla bananlådor! Detta gillas som fan kan jag ju lova. Både killarna och att lådorna slängdes :-P
Håller på att städa här hemma eftersom jag ska hämta hem min nya 6000:- Säng imorgon. Jag hoppas att den är värd pengarna och att det blir många sköna nätter i den :-P


Dagens frukost var Ägg, Ett salladsblad,  Lite kesella med dijonsenap och 2 skivor Lax :-)

Kommentarer
Postat av: linn

måste få fråga. Äter/slinker du aldrig ner något onyttigt??!! Typ godis, chips, en bakelse osv??!



jag är inne på min 5:e vecka med vaganza soppor och jag är fortfarande sjuuukt godissugen, chipssugen, kaksugen osv... :( :( :(

2010-06-01 @ 19:59:53
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0