~~Jaha~~

Nu har jag ätit mat i 1½ vecka Jag har inte ställt mig på vågen en enda gång, är lite orolig faktiskt, tror nästan att jag måste göra det snart, eller kanske mäta mig,, ska nog ta och mäta mig, NU!!

80cm sa den, eller nja, runt 78 egentligen, men mja, nånting sånt är det..
Dock sa den på XV 88 så jag är lite sådär... Allt under 88 är Bra, Under 80 försöker de sträva efter att man ska ligga på och då är man "normal" Dock är vi alla bygda på olika sätt, jag är enormt bortskämd med hur jag ser ut i jämnförelse med vad vågen säger att jag väger. Vilket jag är glad för! Dock känner jag mig tjockare och tjockare. Inte roligt sånt där nej. Blir lite varning på det. DOCK är det ingen fara för jag ÄTER, ibland äter jag väl förlite, men det är för att jag inte orkar!


I morse var det enormt hemskt, stod på morgon-möte, hade kaffet i handen och hade inte hunnit äta. Helt plötsligt svartnar det, jag kallsvettas och mår illa. Jag tar min väska och går diskret ut från mötet in på toa och mår skit, jag bajsade (trodde seriöst att jag skulle spy) och sedan mådde jag lite bättre, utöver att jag kände mig bakis.
Är det vätskebrist? Är jag undernärd? (nu menar jag klart att jag får i mig för lite mat) Hur det än är, så blev jag rädd för det var som en riktig jävla fylla! Inte roligt, jag trodde att jag skulle behöva gå hem. Men glöm det är jag där så stannar jag. Så det Så!
Sen gick det bättre och jag åt min halva omelette och ca 3h senare så åt jag fredagsfrukost på praktiken där åt jag min första macka!!! Den kallades för GI-macka också hade jag olika pålägg på, detta anses nog inte som OK enligt XV men jag mår bra nu och tänker faktiskt inte ha dåligt samvete för att jag åt det. Så det så!

Igår var jag och kollade på Premiären av Sex and The City 2! Sjukt bra tyckte jag att den var :-)
Innan vi kollade på filmen så åt vi pizza (eller dem åt pizza, jag åt kebabsallad) Jag beställde en Barnsallad, utan brödet och tog en Cola Zero till det, det var enormt skönt att känna sig normal :-) DOCK orkade jag inte äta upp mer än en tredjedel av maten! :-O Galet, så jag tog med det hem :-) Så nu har jag två portioner med kebabsallad! Me Like Alot! :-)

Imorgon blir en lite halvdålig dag, då jag ska iväg till Liseberg med jobb och jag inte riktigt vet vad jag ska/kan äta då, men det löser ju sig helt klart ju :-) Vet inte heller hur mycket pengar jag ska ha med, men jag tänkte runt 1000:- För att vara på den säkra sidan :-)

Ska snart iväg till min tjejkompis på Kaffe, känns skönt att ha en som bor så nära :-) 50m bort! Me Like Alot :-) <3


MegaMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0