Heeej :-)

Hej på er alla, eller ni är faktiskt inte så jättemånga som är kvar,, jag förstår er! Fullt ut!
Dock är jag nästan klar med flytten nu och det känns verkligen dunderbra och jag trivs.
Jag är trött hela tiden och jag har många bollar i luften.. Men det börjar bli snyggt här hemma, pengarna rullar in och skolarbetena blir gjorda :-)

Mat och allt funkar bra, av den enkla anledningen att jag inte äter :-P Det blir snart till att börja med det,, 1½vecka kvar ungefär. Ska börja skriva Matlista och liknande. Men det går bra här. Jag har som sagt börjat fylla frys och skafferi med mat. Det som finns nu är:

Lufttorkadskinka (tror jag det var)
Räkor
Kassler
Bacontärningar (till omelette)
Lax
Wook-grönsaker

Ja det var allt just nu, eller nej!
Sardiner i tomatsås finns också..! Jag köpte fel! Skoj Skoj!

Hur mår ni??

 Bjuder på denna hemska bild på mig hur jag ser ut nu. Om 2 månader kommer det förhoppningsvis en bättre...


MegaMe

Kommentarer
Postat av: Georg Hendrix

Hej =)



Jag måste bara säga att dagens "smal"-hets ofta går överstyr. Det finns farlig fetma och givetvis finns det fetma som inte är attraktiv... men folks syn på vad som är "övervikt" och inte är sjuklig! Det verkar som att allt som kallas "mage" är övervikt.. vilket det inte är.



Att ha en liten mage är inte "osexigt" utan fullt naturligt. Det jag ser på din bild är en mullig tjej. En fin mullig tjej! Visst ska du gå ner mer i vikt om du känner att det är viktigt, men du ska absolut inte behöva känna att du är en "tjockis" .. du har fina kurvor ;)

2010-05-13 @ 01:06:28
URL: http://georg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0