FRÅGA

Postat av: sofia

jasså? får man inte tugga tuggummi? varför??



Man är i något som kallas för ketonfas och går man ur den så är man inte i den ultimata fettförbränningsfasen (denna ketonfasen är bra, den skall inte förväxlas med diabetikers-ketonfas) och det handlar om att man ska äta en vissa summa kalorier på ett dygn, men i tuggumi så finns det kalorier som gör att ketonfasen KAN ruckas, inget som är säkert, då det varierar lite från person till person. Jag vet inte om min ruckats eller inte, eftersom jag aldrig har "fuskat" innan, men igår var det nödvändigt för min mentala hälsa :-P

Kram


Tänkte att jag skulle ha en frågestund. Alla som vill ställa frågor får göra det och sedan kommer svaren i ett inlägg!
Vad tror ni om det?


MegaMe

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack! :D

2010-05-16 @ 15:31:51
URL: http://jnyg.blogg.se/
Postat av: sofia

ah då förstår jag! jag tuggade tuggummi som en liten blå när jag höll på med min vikt, det var dumt då jag kanske förstörde för mig! tack för ett jättebra svar!

2010-05-18 @ 16:10:53
URL: http://zerphina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0