~~Fan Fan Fan Fan~~

Försovit mig till praktiken! så nu skiter jag i att gå dit.

Jag fick precis ett mejl om att ett av mina möten blivit avbokade så jag måste boka ny tid. Ville IDAG ju!

Kom på att jag INTE kan börja äta imorgon eftersom jag ska passa barn så nu ska hela mitt liv ändras IGEN!

Jag hatar verkligen när saker och ting inte går som jag har bestämt! Vad är det som gör att människor har rätten till att ändra hur ens liv ser ut? Eller är det det att jag låter människor ändra hur mitt liv ser ut? Hur det än är, så börjar det bli irriterande till max! :-S

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: tack så himla mycket :D

2010-05-17 @ 10:28:20
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0