~~Egen-dag~~

Igår hade jag en alldeles egen "egen-dag" som bara var för mig, efter jobb.

Åkte in till Rusta först och Handlade:
en Billig dammsugare för 200:-
pumptvål
Bok om att öka självkänsla
Paulins GI-mat kokbok
Telescopis mascara och kajal för 99:-

Sen åkte jag till ett köpcentrum och köpte följande:

Väggdekorationer
En virkad vit sommartröja på GinaTricot i strl M
3st leggins på Cubus i strl M
En underbar mössa på Cubus

Jag gick inom Only och provade lite byxor också, tog ett par i strl 33 (tum klart) och de passade  var lite stora :-) Sedan provade jag ett par i 32 och det passade men satt lite löst :-D sedan provade jag i strl 31 och de passade också! De två minsta storlekarna var samma modell, den i 33 var en annan modell.  Men ingen av dem var för stora utan de bara gick på. Det har ALDRIG hänt, det har alltid varit att jag behövt gå upp och upp och upp i strl och dessa bara "gled på" det var helt underbart :-) <3 Sen gick jag ut ur butiken utan att handla något, jag skulle bara testa :-)

Jag körde inom skopunkten också och handlade
3par ballerinaskor
1par tygskor
1par stövlar

Sen inom LIDL och handlade lite mat
2kg nötfärs för 70:-  ,passerade tomater, vitabönor i tomatsås, Gyros, Plastpåsar, Chevapcci, Sparris

Sen stack jag iväg och beställde två tider till mig på ett ställe som är hemligt för alla fram tills den 2/6 :-D Jag längtar så hemskt mycket tills dess. Det är min belöning för all viktminskning :-)

När jag kom hem så gick jag och min systerdotter och vi gick och handlade lite.
Ojämnaskivor (pepparsalami), Bär (Hallon,Björnbär,Jordgubbar), Fruktmix (Hallon,jordgubb,persika,annanas, mango) förpackade i 100gpåsar, Ispåsar, Tipex, Måttband (sådant hårt), Gem ,Hertocovert (bönor ni vet), ommarmix, Brysselkål,Kaffe,Toalettblock


Nu när jag skrivit ner allt detta, så börjar jag få lite ångest, för jag har verkligen spenderat alldeles för mycket pengar känner jag och jag blir ledsen också. Inte skoj alls inte. Nej Nej Nej :-S Speciellt eftersom jag måste köpa en soffa också, men jag har inte jätte bråttom till det egentligen. ÄH jag hade jätteroligt och jag mådde bra när jag var iväg och var själv så skit i det! :-)
En annan sak som kändes bra var att jag inte behövde handla fika eller mat för att jag skulle känna att jag hade en skön och bra egen-dag! Det känns riktigt riktigt bra ska ni veta. För att innan var det min definering av mys!

MegaMe

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Hehe jo han är en riktig sötnos. Låter som en härlig dag du haft!

2010-05-13 @ 17:49:18
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, det är superkul! :D Tack! Jag har ju självklart inte fullbokat med kunder än, och kommer inte ha på ett bra tag, men det känns vääldigt bra! :D



Kramar

2010-05-13 @ 17:59:32
URL: http://jnyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0