~~Vikt~~

90,7kg idag
-11,9kg sedan start
-1,6kg sedan förra veckan

Dessvärre är det ju inte under 90 som jag hade hoppats på, men jag har fortsatt neråt och jag tänker låta det ta sin tid.
Jag borde dock gå ut och gå och röra mig mer, men jag har blivit så lat.
Jag har pratat med min coach och vi ska diskutera om jag ska testa träna för henne =)
Men det beror helt och hållet på vad det kostar.
Jag har absolut inga som helst pengar denna månaden, inte efter att de 700:- i medlemsavgift är betalad.
Nästa månad ska jag betala hyra, bensinpengar, mat och viss inredning (läs all inredning) som behövs köpas in.


Kommentarer
Postat av: Dailyglow

Ser ut som att det gå bra :)Vad följer du?

2010-03-26 @ 15:58:36
URL: http://dailyglow.se
Postat av: Evelina

Ja jag tycker det är skönt som tusan att träna lite. Fördelen är att du bränner fett medan du gör det och lite extra muskler bränner ju ännu mer även i vilande tillstånd. Tänk bara på att börja lätt, så lätt att du tycker att det är löjligt. Då känns det enkelt att träna o så kan du öka intensitet senare :)

2010-03-26 @ 23:00:32
URL: http://evis3nvis.blogg.se/
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Det kostar nog lite att träna för vår underbara coach.... Men det hjälper nog!

Jag vill träna men inte så lätt att hinna med det just nu... Idag får jag träna genom att gå på Gekås!

2010-03-27 @ 06:40:26
URL: http://www.ennymammma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0