~~Mått och vikt~~

Vikt 12/3-10
94,6kg
Nej jag är verkligen inte inte sugen på något för tillfället. Jag är arg och ledsen, jag har tränat mkt ätit helt rätt.
och vågen ger mig -1,1kg är jag nöjd? NEJ
är jag tillfredställd? NJA, det är ju minus 1,1kg på 6dagar, men NEJ!
Jag är så ARG jag ville ha minus 10kg idag ju :-/
Men jag har på 1månad gått ner 8kg på 4veckor, 2kg i veckan, Nej det är jag inte nöjd med.
Jag vill under 90 NU! jag räknade nästan med att vara under det nu!
Nej nu ska jag få i mig lite mat och sedan ska jag dra till gymmet och jobbet och här ska tränas!
FUCK DETTA!!!!

Vikt 7/3-10
95,7kg
det är en viktminskning på sammanlagt 6,9kg på 25dagar vilket är euhm 3veckor och 4 dagar, så 3½ veckor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0