~~Dag Trettiosex~~

Idag var det möte på XV och det var trevligt lärorikt och LUGNT! =)
Min underbar coach var där och min peppkompis var också där.
Kvällen gick bra och jag fick beröm för att det syntes att jag gått ner.
Jag tycker som vanligt inte att jag har gått ner något speciellt.
Jag har liksom pendlat mellan 90-100 ett bra tag så jag tror att det är först när jag är under 90 som det börjar kännas att jag blivit smalare?

Det är att gå upp 05.30 imorgon så jag ska sova nu. Imorgon kommer Vikt och mått rapport =)
It feels goood :-)

Sen tycka jag att Smurfens mamma har gått ner i vikt =)

MegaMe

Kommentarer
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Jo, lite har jag väl gått ner i vikt. Du har gått ner mer men en viss herre på vår kurs har gått ner supermycket!... Visst är världen orättvis ;-)

2010-03-19 @ 16:59:44
URL: http://www.ennymammma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0