~~Dag Trettiofyra~~

Nu börjar jag bli lite glad faktiskt =)
Imorgon har HALVA tiden gått för mig! Helt fantastiskt skönt =)
Då har jag avverkat 35 av 70 dagar =)
Ganska fantastiskt =) Nu kommer allt gå mycket enklare för nu börjar nedräkningen på riktigt =)
Sen känns det bra för jag har lite jobbtimmar som ger mig pengar, jag har fått en klocka av mamma (till vägg), jag har vägt mig igen och jag blev superglad när jag såg vad vågen stod på, men jag tar inget för seriöst eftersom jag inte har min invägningsdag idag, och inte imorgon och inte i övermorgon utan på fredag!!
Känns jättebra att ha så många dagar kvar till invägningen och redan kommit en bit på vägen!
Jag har faktiskt gått ner ca 8 kg? Det är ju SKITBRA! klapp på axeln till mig faktisk.
Varför fokuserar jag inte på det?
Klart för att det är enklare att se det negativa.

Säg 3 bra saker om dig.
Säg 3 negativa saker om dig.
Vilket är enklast? Det negativs, för vi är så bra på att klanka ner på oss själva, men inte Ge beröm.
Vi skulle nämna de tre (minst tre) viktigaste personerna i sitt liv, vet ni? JAG! JAG är en av de viktigaste personerna i mitt liv, men inte skrev jag det inte! Nej Nej inte alls. Men jag ska börja leva efter det nu!
JAG är en av de viktigaste för mig!

MegaMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0