~~Dag Trettiofyra, Del Två~~

Ännu en gång blev det bråk
Hemma hos oss är det som så att har vi börjat jobba tidigt så är vi trötta, är vi trötta så är vi irriterade.
Min mamma kom hem klockan 21, efter att ha börjat klockan 12, hon gick upp klockan 6.30 men började inte fråns 12.
Jag gick upp 05.30, jobbade till 14,00 iväg på ett "möte" och sedan hem igen. Dagen innan jobbade jag i 12h. Jag är trött alltså, eftersom mina familijemedlemar (läs bror) sitter uppe och spelar spel och pratar i mic halva nätterna.
Jag var alltså irriterad och ville inte vara social. Men hem kommer min mamma och ska prata och tjata om allt, jag säger att jag inte orkar pratar för att jag är trött. Sen blir jag "the bad guy" hur är det att det alltid blir så? Eller är det så att vissa bara tar reda på hur jag känner ibland och ibland skiter i att bry sig? Att man inte lägger ner energin att ta reda på att jag inte tycker om att prata för att jag inte tycker om att gråta offentligt eller ens inför 1 pers, utan jag ligger heller (nu) i min säng och låter tårarna sippra för att jag känner mig elak? Ursäkta mig, men jag slutar röka, äter inte mat och lever på 500kcal om dagen, jag har inte skitit på hur länge som helst och jag har glömt att äta olja så mina tarmar bråkar med mig, jag försöker tänka positiva saker, men får ingen respekt.
Snart flyttar jag hemifrån och slipper allt.

Jag bad precis min bror att inte ha ljud på och inte prata i mic efter klockan 22 eftersom jag hör allt han gör, undrar om det kommer accepteras?

FUCKOFF!

Påtal om inget alls så är det förrästen dåligt att jag inte gå ner mer än vadjag gör, TACK FÖR UPPMUNTRAN HÖRRU!


Kommentarer
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Blir det allt för tufft så kan jag prata med min man så kanske du kan låna ett rum hos oss någon natt eller två iaf

2010-03-17 @ 10:24:00
URL: http://www.ennymammma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0