~~Dag Tjugotvå~~

Tjenare alla rövare och banditer, sitter ni här och skiter?
haha okok, lite barnslig ramsa men den är härlig ändå, så det så =)
Men påtala om skita, så tycker jag att det är jävligt intressant att på att äta
olika shakes och soppor så fungerar min mage så pass bra att jag kan gå på toa ca
varannan dag! Det tycker jag är ganska intressant, och då har jag bara lite sparris och morotsbittar i två olika soppor och ingen annan "fast" föda.
Jag tycker att det är lite konstigt, men bra =)
Jag sitter och äter min shake nu och skriver lite på skolupg.
Men så kände jag att jag inte bloggat på ett tag så det fick gå före (bra va)
Jag och min kursare gjorde faktiskt alla upg i tisdags, men vi skrev för hand så nu ska det bara in på datorn och skickas in till lärarna =)

Jag vet inte vad det är med mig, jag är lite off när det gäller mina promenader, det tycker jag INTE
om alls faktiskt, men det är mitt eget fel, det går ju inte direkt att skylla på någon annan.
Får bli en promenad lite senare!
Nu ska jag koka lite kaffe och sen fortsätta plugget :-)

MegaMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0