~~Dag Tjugotvå, del två~~

Nu har min 22:a dag tagit slut och jag ligger i en säng, inte i min, men i en säng.
jag känner mig nöjd över dagen, om vi bortser från det faktum att jag faktiskt inte har tränat eller druckit något speciellt, att det bara är 48dagar kvar på denna omgången av XV är superhärligt och skönt får jag ju säga :-)

Idag fick vi lite övningar som vi kan träna hemma :-) så det är bra så tänkte köra det var kväll, kanske inte överdrivet men att göra var aktivitet 3min om dagen det är trotsallt, eum 12 eller 15 min träning så det är inte dåligt om det blir gjort var dag :-)

Jag ville köpa en stegräknare på Friskvårdshuset idag men de kostade över 300:- och jag har inte råd med det utlägget för tillfället. Tråkigt men sant :-/

Fick dock träffa Muppen och smurfens mamma idag :-) Superhärlig tjej :-) Tror att jag träffade smurfen (?) också, supergo och NEJ jag vill absolut INTE ha egna barn efter en timme med honom! haha eller hur! Gha, dumma unge! Vill ha en sån där söt sak också ju :-D

Min vikt och mina mått som det faktiskt är dax att mäta kommer snart, eller nej inte snart, på söndag eller måndag kommer infon om mått och vikt :-D

MegaMe


Kommentarer
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Japp,det var Smurfen du träffade. Bra att försöka göra övningarnavarje kväll. Jag skippar dock idag då jag körde som en tok på gymmet i morse...

2010-03-05 @ 20:17:18
URL: http://www.ennymammma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0