~~Dag Tjugosju, Del Två~~

Hej på er igen, tillbaka är jag nu med lite mer info =)
eller kanske inte, behövde bara skriva lite tyckte jag.
Jag har promenerat riktigt mycket idag tycker jag och det känns bra =)
Gick ut och gick i ca 1h i morse och jag blev lite varm och flåset kom sådär.
Sen var vi (jag mamma och H) och handlade på Ikea och där gick vi för att handla lite saker till min lgh =) , sen in på köpcentrat i närheten Underbart =) Handlade dock inget mer än till lgh idag, vilket kändes skönt :) Alltså handlade jag inte onödiga saker som smycket och krams till mig själv.
Måste in i morgon och köpa 4stolar för 500:- vill verkligen ha dem, superfina :D
Men vi gick iaf i dessa affärer i ca 2h och det är ju faktiskt motion det också :)
När jag kom hem var jag SLUT! hade inte ätit ordentligt eller så.
Eftersom jag var så slut så bestämde jag mig för att träna till biggest loser och då i 30min som det stod på mitt schema.
Men tror ni att jag gjorde det? Ja det gjorde jag faktiskt och jag är SUPER stolt över mig själv för att jag ställde mig där även fast jag var så slut :-)

Jag har druckit BRA idag, dock har det varit sämre med den mentala träningen...

Hur går det för er??

Tisdag:
Promenad 30min Klart
Träning från XV Inte klart
45min på trampmaskin 30min klart
120min promenad i butiker, 30min promenad.

MegaMe


Kommentarer
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Bra jobbat!!! jag gjorde inte mycket igår... Där du var gillar jag oxå att gå!

2010-03-10 @ 09:27:25
URL: http://www.ennymammma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0