~~Dag Tjugonio~~

Hej hopp på er!
Min dag har faktiskr varit ganska så trevlig än så länge =)
Vaknade 8.00 av ett sms där det frågades om jag kunde jobba på fredag =) Jajamensan =)
Sen promenad på 1h en liten paus för kaffe kom emellan så det var supertrevligt =)
Hem och iväg för att kolla en jobbmässa som inte alls var intressant och som var en
UF-mässa, dåligt dåligt.
Dricka kaffe hos en gammal dam för att sedan bege sig till mekonomen, köpa spolarvätska, Heja MIG!
Blandade och fixade med det när jag kom hem.
Nu ligger jag i min säng dock inte mkt länge till för jag måste nämligen ta hand om tvätt och jag funderar på att
ta och packa lite kläder som jag vill flytta med men som inte kommer användas nu.
Dock är det lite svårt eftersom jag inte vet vad som kommer passa, men vissa saker måste man ju behålla ändå!
Ner och hämta tvätten nu kanske !

Möte ikväll och fuskinvägning i morse!
Info kommer senare ikväll och vägningen kommer imorgon =)

MegaMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0