~~Dag Tjugonio, Del Tre~~

MegaMe Loves Her Coach!
Vår gruppcoach blir bara bättre och bättre :)
Pratade med henne om hur jag kände idag och menade att det räcker nu för snart strejkar jag och då ska jag ha pengarna tillbaka! Så hon skötte bitterfittan jättebra idag och hon fick gjort och sagt allt idag och det känns som en bra dag på mötet. Tråkigt som fan att du<3 inte var där.
Där är en herre som har gått ner 17kg(!!!!) på 5veckor han är verkligen super jävla duktig :-)

på mötet idag handla det om
Självförtroende och om Självkänsla och hur viktigt det är att ta hand om sig själv och tycka om sig själv.
Jätteintressant. Jag lärde mig att jag har bra självförtoende, men ingen vidare självkänsla..

Torsdag:
Promenad 30min (X) det blev 60min
Cykla 30min
45min på trampmaskin
Träning från XV

Som alla kan se...så blev det ingen speciellt bra träning idag. MEN jag tränade.
Imorgon ska jag försöka hinna träna innan jobb..

Underbara http://www.ennymammma.blogspot.com/ <3
Messade mig innan och frågade om jag ville med till The Studio och bli stylad och fotad sen när vi är smala och finaRE och det vill jag helt klart =) Blev superglad när du frågade vännen!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0