~~Dag Tjugofem~~

Hej på er! =)
Idag ska jag skriva en del hade jag tänkt mig, behöver kräka ur mig en del =)

NR1
Varför är man med på GRUPPmöten om man ändå bara pratar om sig SJÄLV hela tiden och på kuppen är negativ mot allt och alla. Individen i fråga, äter! Ja bara halvfart iof, men ändå mat stoppas i individens mun och individen tycker att det är jobbigt och tycker synd om sig själv och då sitter vi övriga (nästan alla går på helfart) och bara vill strypa personen eftersom ingen av oss har ätit mat på mellan 1-5veckor. Är det inte oförskämt? Detta handlar klart inte om att individen går på halvfart det är ju ett individuellt beslut som var och en måste överväga och jag tycker att det är helt OK att gå på halvfart om man känner att det är det som passar en själv bäst och det är väl KLART att det är jobbigt för dem som går på halvfart också! Men tänkt dig för innan du ömkar för mycket och för högt och låt någon annan tala ibland!
Kan du inte testa hålla flabben med dina negativa åsikter också för det gör mig irriterad när du är så jävla neggo mot allt, jag blir neggo också!

NR2
Jag är SÅÅÅÅÅ enormt sugen på mat att det inte finns på denna jorden!
Jag håller helt seriöst på att få panik, jag dricker och äter mina soppor som jag ska, men fyfan vad suget är där. Jag är enormt sugen på saker, både mat och cigg är stora behov för tillfället! Jag är stark och har inte ätit eller rökt något även om det har varit ett ENORMT och då menar jag ENORMT behov. det har varit så stort att jag låst in mig på toaletten eller gått ut och gått bara för att undvika frestelserna! Helt idiotiskt som suget är där, hela hela tiden. Mat tänker jag på hela hela tiden, men inte överdrivet ändå. Det är konstigt för även om det de flesta dagarna är jobbigt för att andra äter, så ärjag ändå inne i mitt och känner att jag klarar det. Jag tror att det hör till lite att ha panikångest för mat och liknande, att om man inte får det så känner man sig dum? Jag kan ju faktiskt ärligt säga att jag inte har något behov av mat, men jag är SUGEN på det. Det går mycket bättre än vad jag trodde, men det är ändå svårt som fan! Men det går bättre än vad jag trodde iaf :-)

MegaMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0