~~Dag Tjugonio, Del Två, BITTERFITTA~~

Sjukt irriterad!
Nu är jag så irriterad man kan bli, jag orkar inte mer nu!
Ska neggokärringen få förstöra så att folk inte Orkar och VILL gå på mötet för att hon bär på en sådan negativitet??
NEJ det är fan inte okey, hon måste lära sig att hålla flabben!
Hon är för det första inte direkt överviktig (menar vikten,kg) hon tror hon är så enormt speciell och viktig så på det sättet är hon överviktig!
Hon tycker bara synd om sig själv hela tiden och gör inget annat än att klaga.
Jag funderar på att ryta till ordentligt nu faktiskt, jag vet att människor är på olika sätt och det säger jag ingenting om, man måste få lov att vara som man är. Men hur är det med att respektera andra? Både vad andra gör och hur andra känner, att respektera om någon annan pratar och liknande? Jag kokar nu för jag tycker det är sjukt fel att du<3 inte vill till mötet idag för att du har en dålig dag och vill inte förvärra den för att hon är där?
Är det inte när man har dåliga dagar som mötet ska hjälpa och inte stjälpa??
Jag försöker ju se mötena som ett lyft från negativa känslor och ett sätt att få pepp. Men det är hon som kräver peppning. vi andra peppar varandra så gott det går, men hallå!? skärpning nu kanske? någon måste säga till henne på skarpen och jag har en känsla av att det blir jag snart och jag vill egentligen inte göra det för jag känner att det alltid är jag som gör sånt och sen slutar det med att folk tycker illa om mig. så jag är lite kluven, kan kanske försöka göra det på ett fint sätt.? Får fundera på det.
Vem vet det ärkanske skitbra ikväll, hon är kanske inte där, haha eller hur!
jag har inte gjort min läxa, får lägga mig och göra den nu. Sen måste jag ta tvätten!

MegaMe


Kommentarer
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Tack! Jag hade som det är nu inte kunna åka heller eftersom att min man var tvungen att åka och kolla på bil... Så har 2 pigga pojkar och en trött, sur mamma...

2010-03-11 @ 20:16:25
URL: http://www.ennymammma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0