~~Dag Fyrtiosex~~

Okey, jag förstår att jag triggat igång en hel del människor nu,
eller två iaf, givetvis menar jag inte det inte på det sättet som de har tolkat det.
Jag var bara irriterad över hur många besökare jag hade den dagen och ingen kommenterade.
Jag tycker även att jag har rätt att svära överlag över en händelse.
Vad är det som gör det OK att svära över att det är isigt på trottoaren? förstår ni vad jag menar?
Det är ju inte ett personangrepp. Utan bara en sak som irriterar en.
Jag tycker om att få kommentarer, givetvis är det roligare att få den från personer som man vet läser och följer själv ibland (även om jag är superdålig på att läsa andras bloggar)
men men, pallar inte diskutera. Sorry om ni tåg åt er.

MegaMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0