~~Dag Fyrtiosex, del två~~

Hej på er igen :-)
Jag kommer ju på mig själv med att glömma berätta om hur det går för mig!
Det går bra, det börjar bli jobbigt nu, eller inte jobbigt jobbigt, men nu börjar jag känna resultaten och då känns det som om jag kan chilla. Vilket jag INTE kan, jag äter vad jag ska, igår mindre för att det blev barnpassning av hela slanten. Jobbade mellan 09-19. sedan barnpassning mellan 19-09 typ, så hade jag inte rätt mängd mat med mig så jag fick spara en portion nu tills morgonen idag istället. Barnen åt godis, chips, läsk och ostbågar. De åt köttbullat med potatismos och de vuxna (som var kvar ett tag) åt hamburgare med bacon ost grönsaker och dressingar som var hemmalagade. Ja, mitt sug var stort men jag rörde absolut inget, men det var jobbigt.
I fredags var jag på fest. Nykter, drack vatten och hade SKITKUL! :-)
Min kropp börjar ändras det känner jag =) Men det känns inte som om vågen ändras och det är inte roligt :-S
Men jag börjar se ordentligt mkt smalare ut! Min "häng"mage syns inte lika mkt nu den börjar krympa ordentligt :)
Skoj :) Jag har inga före och efter bilder än, men det ska fixas :-)

MegaMe

Kommentarer
Postat av: sandra

kul! jag har också tagit tag i min vikt efter att ha läst din blogg. blev inspirerad :)

2010-03-28 @ 16:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0