~~Dag Fyrtio~~

Idag är det dag Fyrtio!
Idag har jag varit utan "riktig" mat i fyrtio dagar! Det är helt galet!
Bara 30dagar till på den utsatta 70dagars perioden!
Dock tror jag att jag kommer få gå kvar på den lite lite längre faktiskt.
Jag börjar bli hungrig nu, ja hungrig givetvis är jag sugen på en massa saker också.
Om 1½vecka är det påsk och då ska jag fan... äta soppor.
För att när jag fyller 20 i Juli så ska jag vara en storlek 38! =)
Det är smällar man får ta, men jag tycker att detta är jobbigt nu. jag bara lever liksom.
Jag är jätteirriterad och folk tar mig för givet. Ingen lägger ner manken utan jag ska fixa allt.
Jag tycker inte om sådant. Jag är trött och jag mår dåligt.
Jag måste dricka mer vatten och det vet jag ju om.
Jag ska iväg och jobba idag också, bara 4h men det är ändå 4h.
ger mig nästan 450:- så det är nice =)

Fick deklarationen också idag, KUL! =)
Såg vad jag kommer få tillbaka på restskatten, inte dåligt! =)
Dock får inte jag det fråns i December,, jävligt tråkigt faktiskt :-S
Förstår inte varför jag ska deklarera nu då för? det är typ 10 månader dit ju, haha nej typ 8 men ändå! :-P
Jag har jätte jätte ont i min nacke! Ogilla!

MEGAME


Kommentarer
Postat av: sandra

rolig blogg. det kommer gå vägen

2010-03-27 @ 21:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0