~~Vikt~~

Dagens vikt: 76,6
30/5: 77,4kg
16/5: 78,3kg
Startvikt: 102,6kg
Viktminskning: 0,6kg
Viktminskningtotalt: 25,8kg

Jaha, hmm jag är inte nöjd över detta får jag ju säga, det är ca 20 dagar sedan jag vägde mig och ja,, jag har gått ner 600g, 6hg, 0,6kg jag är inte direkt nöjd över det hela får jag ju erkänna. MEN jag har inte gått upp och det är BRA. Dock har jag bara (exakt) en månad kvar tills mitt mål ska vara uppnått. Att jag har gått ner till under 70kg. Jag vet inte om jag kommer att kunna klara av det, speciellt inte nu när jag på ca en månad har gått ner 1,5kg bara, jag är inte riktigt nöjd, men jag vet att jag måste tänka på att det ÄR minus och att jag nu äter mat som "vanligt folk" det är slut på mirakelkurerna (förtillfället) och att ha gått ner 1,5kg på en månad är BRA faktiskt. Jag försöker intala mig själv det åtminstonne.

FAN

MegaMe

Kommentarer
Postat av: linn

svar: tack :)



Idag köpte jag vaganzas kokbok "Don coacj i köket" och shiiit vad svårt det ska bli att laga allt :| Och det verkar så dyrt!! Var får du tag på dina recept när det gäller mat osv?

2010-06-21 @ 18:34:42
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0