~~Städ och Tvättdag~~

Idag blir det en sådan dag, en städ och tvättdag :-)
Klockan ringde klockan 7, jag gick upp klockan 8 :-P
Sedan ringde min chef och undrade vad i all världen som hänt, men jag lugnade henne och det slutade med att jag kvalade i 20h underbart säger jag :-) Vet dock inte hur mycket kvalen är, men det kan jag leva med, det är egentligen inte extrapengarna jag ville ha, jag ville bara i min lön :-P
Så det är bra, nu får jag både lönen plus bonus :-) Det sitter fint benny:-) Och nästa månad, då blir jag 20 år och min lön höjs igen :-)

Ja, efter samtalet med chefen så rensade jag i tvättkorgen, nej sortera heter det ju. Sen gick jag ner och drog i gång 2maskiner på 30c hoppas det är OK med 30C,,,, *ler* Jag är urkass på tvättning och sådant, men, det blir säkert bra :-)
Nu ligger jag här, ska snart kissa faktiskt och sedan ska jag passa på att skrubba toalettgolvet nu när tvättkorgen ändå är borta, efter det ska jag bära upp lite saker på vinden som jag MÅSTE bli av med. Jag orkar inte ha det här nere mer, men jag har inget lås till min vind :-S Dåligt...

Nu blir det ett ägg och några skivor korv :-) Ha det göttans !

MegaMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0