~~Positiv~~

Nej nu får vi ta och tänka positivt :-)
Tänkte berätta hur min vecka ser ut :-)

Måndag: sovmorgon, gå och handla, cykla till jobb, börjar jobba 10.45 slutar 18.00
Tisdag: Ledig, tvättdag,Cykla och köpa gymkort och träna, lite xtrajobb, myskväll med min vän
Onsdag: cykla till jobb, jobba 8.45-16.00, gymma påväg hem från jobb och sedan ska jag på musikal <3
Torsdag: cykla till jobb, Jobba 7.40-17.00 sedan är det slappe.
Fredag: Ledig, cykla och träna, köra till Mamma, lämna skolupg, lite sent, sedan iväg på Student.
Lördag: Jobba 8.45-9.00 på söndag
Söndag: Ledig, städa hemma, iväg och jobba lite xtra och sedan kaffe med tjejgänget! :-)

Så mitt schema är ganska så späckat, det är skönt faktiskt, då händer det saker, men jag blir ganska trött av det ändå! :-P*ler*

Jag har lagat 4 portioner med mat, dock är alla samma och jag kommer äta det hela veckan men jag kommer ju äta annan mat också klart, men det kommer jag äta var dag :-P
Kyckling med varma grönsaker blir det, påtal om det så måste jag ställa in det i kylen nu, det har nog svalnat tror jag :-)

MegaMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0