~~Nej~~

Jag är helt klart inne i en depp period, jag vill inte riktigt mer, jag är fullkomligt förbannat jävla trött på att vara singel. Jag känner mig ensam. Jag är inte ensam, jag har underbara människor runt omkring mig, men jag känner mig ensam. Jag känner mig även tjockare än någonsin och jag kommer enormt lätt in i tröstätande.
Nu har jag syndat onödigt, jag har ätit för mycket av det goda så att säga, 40g 70%choklad 1 nektarin och 2 nävar nötter är det jag har lite ångest över idag. Tycker inte om det alls.
DOCK var jag ute och gick idag, ca 3km idag för att jag gick och solade.
Jag cyklade 12km i fredags och i Lördag körde jag hem bilen för att cykla till min syster istället för att ställa bilen. Så jag har börjat röra mig lite mer.
Jag har fortfarande inte köpt mitt gymkort och jag är bara GHAA!!!
Jag vill gympa, men jag vill inte gympa med en av dem jag jobbar med och hennes mamma eftersom det är ju faktiskt min fritid då. Eller hur?
Men jag har ju alltid gymmet och det är skönt, jag trivs ju på gymmet, så det är skönt. Att cykla till och från gymmet kommer vara 4,4km och det är ju också motion, Nej på Tisdag tar jag och drar dit så att jag kan köpa gymkort! Så det så! Jag är trött på att vara oaktiv nu!

MegaMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0