Morgon

Nu är det morgon igen, solen skiner och jag vaknade med ett skutt idag. Riktigt härligt, dock har jag en himla massa att göra här hemma, så förmiddagen lär gå åt till det faktiskt, inte överdrivet roligt, men sant.
Stranden ska jag nog hålla mig borta ifrån idag, eftersom jag brände mig ordentligt igår när jag låg där, men det var riktigt härligt :-) Låg där i 3h och vet ni? Jag doppade min fötter, inte fyskam får jag ju säga :-)

Igår tränade jag, jag var på STEP och Oj vad det var svårt, jobbigt också, men mest svårt, jag är inte den mest kordinerade människan i världen om vi säger som så, men det gick ändå och både flås och kropp reagerade, så 50min passträning blev det av det hela :-) Det är roligt faktiskt :) Men jag tycker inte om när jag inte fixar saker och ting direkt, det var ju därför jag örjade på XV :-P

Min vikt irriterar mig fortfarande något enormt, jag är inte alls glad över att jag bara gått ner 0,6kg denna vägningen, som ni kanske förstår, så väger jag mig inte på någon speciell dag eller så, utan mest när jag känner för det. Eller när jag kommer hem till mamma, jag fuskväger mig hemma hos min syster men den vågen ska jag ju inte rätta mig efter eftersom det inte är min startvåg så att säga..

I Juli ska jag in till Hbg och väga mig på XV-våg bara för att se hur det har gått! Det ska bli riktigt riktigt roligt, lite nervöst men jag tror att det blir en bra pusch för mig :-) Att motiveras ännu mer, lite irriterande ändå att de inte ha möten på sommaren, det behövs ju också. Missade ju faktiskt mitt sista nu i Juni, första mötet jag missat, inte överdrivet roligt, men sant.

Nej åter till livet nu då :-)

MegaMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0