~~Man hinner mycket när man är ledig~~

Jag har hunnit enormt mycket idag på min lediga dag! Och mer står på schemat! :-)
Jag har:
Pratat med chefen
Tvättat två veckors tvätt
Städat toaletten
Cyklat 5km och handlat studentpresent och hänglås
Gjort klart alla mina skoluppgifter
Diskat

Jag ska:
Ta hand om tvätten
bära upp en massa kartonger och liknande saker jag inte behöver på vinden.
Röja i lägenheten
Göra vid mina gardiner
Fixa i garderrober och skåp
Jobba
Träna (gympapass)
Mysa med väninna och äta middag

Just nu känns allt väldigt bra och det är skönt att hinna med lite måsten. Dock finns det SÅ mycket mer som jag egentligen också måste hinna med, men som jag inte hinner. Det är riktigt riktigt jobbigt faktiskt.
Jag ska även försöka ta och posta mina skoluppgifter så att de kommer iväg.
Nej sluta tänka på saker jag antagligen inte hinner med idag! Bhu på dig!

MegaMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0