~~Dagens inlägg~~

Hej på er!
Idag blir det ett kort inlägg, för jag måste sova! :-)
Jag har varit ute och gått idag, inte långt, men ändå en 15min runda, det är mer än inget, eller hur :-)
Imorgon har jag tänkt att jag ska försöka cykla till jobb, det är MINST en 20 min cykelresa, så jag får vara uppe med tuppen och cykla iväg, jag är hellre 20min tidig, så nu gäller det att jag kommer upp och kan cykla :-)
Så enormt fint väder är det ju så jag har varit på gott humör hela dagen :-)
Hur är det med er?
Ställ gärna mer frågor om det är något ni undrar över! :-)

MegaMe

Kommentarer
Postat av: sofia

det är inte lätt och komma i väg och orka i detta underbara väder, men som du skriver, 15 min är bättre än 0, det är en ny dag idag! cykla är skönt, nä bättre 15 min tidigare =)

2010-06-04 @ 07:33:33
URL: http://zerphina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0