Aldrig varit så GLAD

Över att ha fått min mens!

1. Jag är inte Gravid
2. Min kropp mår bra igen (mensen har uteblivit sedan februari månad)
3. Det finns en anledning till varför jag mått som jag mått vilket leder till...
4. Att jag vet VARFÖR jag haft ett sådant sug efter MAT! :-)

Nu kan jag leva med ångesten! :-) TACK <3

Jag har tränat idag :-) Jättebra :-) Step i en timme, cyklat dit och hem :-) (7km)
Sedan har jag umgåts med de jag tycker om och vi cyklade säkert 7km då också.
Sen gick vi till och från CitGross, det är bra för att jag ångrade mig och ville köra, men bestämde mig för att gå ändå, inte jättelångt, MEN jag bytade inställning :-)

Jag har haft en riktigt bra dag idag! :-) HÄRLIGT! :-D

MegaMe


Kommentarer
Postat av: linn

Härligt!!! =)

2010-06-24 @ 23:47:39
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Nova

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-07-13 @ 21:17:11
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0