Uppdatering Är Lika Med

NOLL! jag vet det, förlåt, men jag ser det som en bra sak! :-) För det betyder ju att JAG har haft saker att göra och att det har varit fint väder och jag inte har velat vara inne! Så det är bra saker tycker jag allt! :-)

Med mig är det bra, jag är nöjd med mitt liv för tillfället, håller på att arrangera ett födelsedagskalas, inte det roligaste att göra det åt sig själv, jag vet inte riktigt vart vi ska vara och hur många som kommer, kan inte någon annan bara arrangera det åt mig? Det hade varit riktigt riktigt skönt. Kan ju knappast ha det i min lilla lägenhet, men att använda scoutstugan om vi bara blir 16 personer känns lite onödigt tycker jag ju, så jag vet inte riktigt. GHA! vad jobbigt, jag avskyr sånt här för då blir det, vilka vill komma hem till mig och fira mig? Vilka tycker om mig, det är fan jobbigt, jag känner mig så misslyckad när folk avböjer och liknande, inte roligt, sen VET jag ju att vissa hade kommit om de hade kunnat. Det är väl klart :-)

Jag har tatuerat mig :-) En text på foten där det står I Walk My Own Way! Superfint och jag är supernöjd, det är klart att det gjorde ont, men det gjorde inte så ont som jag hade föreställt mig :-) Lovley! :-)

MegaMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0