På gott humör!

Det känns riktigt bra att gå runt och må så här oförskämt bra faktiskt! :-) Det är helt fantastiskt :-)
min mage pirrar och jag tänker på honom hela hela tiden :-)
Går in och tjuvkikar på hans facebook sida bara för att se honom och liknande!
Han gick precis här ifrån och då sa han "Hmm jag vill inte gå!" Nej det ville jag verkligen inte iheller, men han ska ju jobba och slita så det är ju bra :-)
Nej nu ska jag titta över min ekonomi sedan köra och handla mat. Sedan blir det kanske till att köpa en tennisboll eller två, det kan ju vara skoj att ha i vattnet på stranden :-)
Jag mår bra tralalala! :-)
Maten går också bra, äter inte onyttigt speciellt ofta, äter dock lite för lite mat, men det är ju inte bra..
Ska nog ta och skriva min lönelappar nu förrästen!

Puss och Kram MegaMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0