Goddag på dig med.

Hej på er alla.
Idag var det fredag, IGEN! trevligt värre får jag ju säga, det blir jobb idag, jobb imorgon och Jobb på Söndag, and Guess What, Jobb på Måndag och Tisdag också! Men på Onsdag DÅ är jag minsann och dar ledig, det tackar vi ju för :-) Trevligt värre får jag ju säga :-)
Imorgon blir det att åka till Mölle och Sillens dag där, det kan ju hända att man får en skymt av Emma Andersson, de ska ju dit och festa (Eftersom hon gifter sig i Brunnby idag) viskade en liten fågel i mitt öra och det ska tydligen vara EN massa snygga kändisar både svenska och utländska sådana som ska dit och festa, MUMMA! säger jag bara! Kanske skulle ta och kolla läget där ändå? Eller vad säger ni?
Mr R är jag osäker på, nej inte på honom, på mig själv och min osäkerhet, jag tycker inte detta är OK längre, varför måste jag behöva gå runt och vara rädd för? Kan jag inte bara få lov att vara lycklig?
OGILLAR detta!


MegaMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0