~Dag Ett~

Ja, som ni säkert märker av min rubrik, så började jag på Dag Ett idag igen.
Hur länge denna omgånen blir det vet jag inte. Det är runt 12kg jag vill förlora, det är runt 47dagar om vi nu ska räkna på hur snabbt det gick förra gången, Dock har jag en mindre kroppsmassa nu, därför kan det bli lite jobbigare att gå ner i samma takt som innan, eller hur :-P
Men det ska jag klara, men jag vill och tänker inte hålla på mer än 47 dagar, aldrig. Om jag håller på i 47dagar så är jag färdig till den 11 september. Haha bra datum det där! :-P Eller inte.
Jag ska under 70 kg det är mitt första mål, det är ca 7 kg dit nu. Sen är mitt "huvudmål" 65kg, men som jag sagt innan, jag slutar när jag är nöjd, jag vill inte bli av med mina bröst mer nu, jag saknar de något enormt mycket. Det kan tillochmed bli att jag sparar och köper nya till mig...

Kostnader i 47dagar:
4230:- för maten.

Månadskostnaden är fortfarande
650:-

Jag måste börja träna igen, det är viktigt för mig faktiskt. Jag är bara så lat och när det är fint väder, då är man fan inte sugen på det..

Jag sitter och tittar på "generation fett" vilket är intressant faktiskt. Lite avundsjuk på vad de äter. USCH! men det är sant det som de säger, vem vill inte ha efterrätt? Vem kommer inte att äta lite chips?

MegaMe

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du börjar med soppor och jag slutar, haha :D Men lycka till! 12 kilo loosar du nog snart, tänk på hur fort det går första dagarna :) KRAM

2010-07-31 @ 16:54:33
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0