Bha!

"sambo"kilon plus Mens gör mig GALEN!
Jag har en sådan enorm enormt mensvärk så det inte finns. Det gör seriöst riktigt riktigt ont, jag ligger i min säng och tycker synd om mig hela tiden.
FUCK!
Inte det roligaste att göra en dag som denna, men jag ska ju faktiskt städa också ju, Alltid lika jävla skoj...!
Men det behövs för inatt ska jag ha en vän på övernattning här, ska bli trevligt faktiskt.
Fast jag saknar R jätte mycket, verkligen jätte mycket, hur fungerar det? Jag känner knappt människan ju! :-S
Jodå det gör jag, vi har tillbringat all vår lediga tid tillsammans och det är helt underbart måste jag säga :-)
Han följde med till mitt kalas hemma hos mamma, underbar var han där <3 Han följde med till stranden med min familj igår morse och han gick upp klockan 7 underbar är han <3.
Ändå är jag så rädd att detta bara är på låtsas. Jag tror ju att han tycker om mig, faktiskt men ja...

MegaMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0