~~Wiiihooo~~

De ringde mig precis, från XV alltså =) Jag ska dit klockan 17.00 den, IDAG! :-) Idag drar det igång! Eller ja, inte allt, men jag skriver förhoppningsvis in mig idag och de kommer börjar dra pengar från mig redan (det är ju abonnemang på 12 mån, så de kan ju lika gärna börja dra innan) Jag hoppas ju på att kunna börja Torsdagen 11/2 men jag vet inte OM det går, men jag hoppas ju på att kunna börja så fort som möjligt =) Nu är jag väldigt glad och riktigt pepp på att få börja. Nu gäller det bara att göra familjen införstådda med vad som gäller så får vi se om det kan acceptera det, eller om jag kanske får flytta ut. *tsss* nej så långt ska det väl inte behöva gå, men behövs det så kommer jag göra det...

Tänk om 7 månader så är jag kanske 40kg lättare än nu. Det känns helt overklit när jag tänker på det, men det skulle kunna vara så ju. Oooh jag hoppas verkligen att det kommer bli så! =)

Dock ska jag ju iväg med min syster på resa nu nästa vecka, så det är därför jag inte kan börja redan nu. Men ja, vi hoppas på det bästa! Jag skriver mer när jag varit där ikväll!

MegaMe

Kommentarer
Postat av: Malin

tack, kul att du tycker den är fin, är dock inte jag som gjort den.

2010-01-26 @ 21:24:54
URL: http://malinlindmark.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0