~~Möte~~

Mötet med XV gick jättebra och jag är nu inskriven, dock inte medlem eftersom man visste skulle betala en lite summa idag, hade jag ingen aning om och hade inga pengar alls med mig *lite smått pinsamt* Men det löste sig i form av att jag får åka inom imorgon och betala den så det känns helt Ok =)

Det drar igång med Buller och Bång! På måndag har jag mitt individuella möte då ska jag vägas in och sådan, information om det kommer, alltså vad det stod på för siffror, roligt är att man får sin fettprocent också =)

Vi diskuterade fram och tillbaka och som läget är nu tycker hon att jag ska satsa på 30kg viktnedgång, dock vet inte jag riktigt, det skulle innebära att jag väger ca 75kg. Jag vill ju egentligen ner under 70kg. Helst -65kg och det ska jag faktiskt berätta på mitt individuella möte..

Usch, jag börjar må tjockt nu. Förstår ni vad jag menar? Det börjar bli jobbigt att gå, andas och leva. Det är verkligen på tiden och jag längtar SÅ enormt mycket till jag får börja!!! Den 11/2 drar allt igång, det är om ca 16 dagar, det är en halvmånad, oj, känns länge när jag tänker på det så, jag måste börja NU känns det som... Kanske köpa lite Nutrilett och börja på det? Känns som om det är läge för det faktiskt. Jag mår inte bra. Jag börjar seriöst bli orolig för min hälsa, nu är det inte bara utseendemässigt, eller, det är inte alls utseendemässigt, utan endast ur ett hälsofrämjande perspektiv jag ser detta ifrån nu. Jag ska bli hälsosammare! Ja, jag skriver hälsosammare för att jag har nämligen sedan den 1/1-10 inte rökt en enda cigarett. Innan rökte jag ca 1paket om dagen. Det lustiga är att jag känner mig inte mer hälsosam, utan bara fetare och jag HAR gått upp 3kg på dessa 3veckorna. Fruktansvärt jobbigt att inse och acceptera, för att inte tala om att leva med! Ska försöka träna lite imorgon.

Det var tur att jag började Nu, det är dags nu. Det finns inga genvägar längre, jag måste måste måste kämpa, för min framtid, för min framtidafamilj. Jag mår illa över mig själv. Nu räcker det. Vem är det jag lurar? Ingen annan än mig själv. USCH!

Kommentarer
Postat av: Piinky

hehe tack så mycket =)



Kram

2010-01-26 @ 22:00:01
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Tack ska du ha! Ja, det var inte svårt alls. Bara målade de svarta och sedan klistrade jag bara på blommorna. De var färdiga sedan innan så :)



Intressant! Jag har aldrig hört talas om XV. Jag tror jag måste följa din blogg och se hur det går för dig! Jag vet att du kommer lyckas!

2010-01-26 @ 23:20:21
URL: http://jnyg.blogg.se/
Postat av: diijana

jag håller med,riktigt fin var den :)

2010-01-26 @ 23:29:36
URL: http://diijanas.blogg.se/
Postat av: livsstilar.se



« livsstilar.se är en blogg-tävlingar skapare du kan vinna 5 500kr presentkort hos kicks, nya ipod nano 5g 8gb silver, 3 1000 kr presentkort hos nelly.se

över 10 nya tävlingar varje vecka

----------------------------

öppnings erbjudande:

skriv om oss på din blogg du får en länk med bild på vår hemmsida i ett år och få telenor kontant kort inkl 400 kr att ringa för.



Read more: http://heyli.blogg.se/2010/january/mitt-storsta-intresse-som-tonaring-1.html#comment#ixzz0dlfWNhgP

2010-01-27 @ 01:26:29
URL: http://livsstilar.se
Postat av: Matilda

det var mysigt=)

just nu på min blogg kan du få publicitet genom en intervju... ingen tävling. Det enda du behöver göra är att läsa inlägget=)

2010-01-27 @ 02:11:17
URL: http://matildasimonette.blogg.se/
Postat av: saandraa

taaaaack =) <3

2010-01-27 @ 09:58:11
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0