Ill Be Back

Denna bloggen kommer att öppnas när jag har blivit inskriven och börjat på Xtra Veganza.

Fakta om Xtravaganza för nyfikna:

Xtravaganza är en svensk viktminskningsmetod som går ut på att man genom gruppstöd, personligt och individuellt stöd av en egen hälsokonsult, träning och hjälp att hitta rätt matbalans gå ner i vikt. Man bestämmer själv vilket mål man har (det kan vara x antal kilo, eller att komma i ett par byxor, eller att orka gå upp alla 5 trappor i huset etc) och när man ska nå det. Det är viktigt att alla sätter ett datum som man jobbar mot. Sedan kan man lägga sig på tre olika nivåer, beroende på var man är/hur fort man vill nå sitt mål. Man är med/binder sig till minst ett år. Alla börjar programmet med en VLCD (very low calorie diet) i form av tre pulverpåsar om dagen.

Jag ser otroligt MÅNGA fördelar för framtiden såklart, men det finns oxå nackdelar. Det är DYRT! Medlemskap i ett år för mig kostar ca 15 - 20 000 kr. Då inkluderar det i och för sig pulvermat för 26 veckor (det enda utöver soppa jag får stoppa i magen under denna tid är vatten, kaffe & thé) och gratis träning och personlig + gruppcoachning... men det är mycket pengar! Fast jag ser det som en livsinvestering!!

Jag har som mål att gå ner från 105kg - 55kg Men jag är nöjd om jag går ned 65kg Alltså Ska jag gå ner 40-50kg!

Mer läsning finns på X's hemsida:

http://www.xtravaganza.se/frontpage.php

Välkommen Åter //MegaMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0