~~Slöheten kryper sig fram~~

Jag går fortfarande omkring i morgonrock har inte gjort något vettigt idag
Hur kommer det sig att när man inte klär på sig och snyggar till sig så blir man SÅ lat?
Jag har faktiskt sökt lite jobb och så utifall att allt inte kommer gå som jag vill att det ska
gå imorgon hos chefen, litar inte riktigt på det hela faktiskt.
Jag ska faktiskt se till så att jag får på mig lite kläder och sen går ut på min promenad =)
Mamma och jag skulle egentligen gå ut och gå idag till en affär, jag ville till affären
och hon tyckte att hon och jag kunde gå dit, men nu är hon inte hemma och
snart blir det mörkt och det tar ca 45 min att gå dit
sen ska vi klart titta där också och sen lika långt är det tillbaka ju, det är ju mörkt då.
Så nu är jag lite besviken, men jag måste köra min promenad nu eventuellt blir det en i kväll också som kompensation för att jag INTE var ute och gick igår, det borde nästan bli det tycker jag.

Planerad träning i framtiden är i nuläget bara:
Simning på Lördag
Samt de dagliga promenaderna.

I övermorgon är det till XV igen och i morgon har jag fullt upp så då hinner jag nog inte
skriva något speciellt, jag måste köpa mer soppor på torsdag iaf och
på torsdag hade jag tänkt att mäta min midja.

MegaMe


Kommentarer
Postat av: Danne

Absolut får du länka till min! har lagt till din nu i min länk lista.



Det är bra att du inte fuskar! Jag skall inte försöka fuska alls heller.. det kostar ändå en hel del så man vill inte förstöra det bara för man inte kan hålla sig ifrån sötsug.. hur är eran hälsocoach?



Jag får ta och rekommendera att simma! jag har iofs bara kört XV idag men att simma lite i lugnt tempo är verkligen njutbart speciellt när man avslutar i bubbelpoolen! Är ju simma som hjälpt mig ner mina första 13 kilo!.



Var en i vår grupp som gått ner 6kilo(!) första veckan.. jag tror inte jag kommer i närheten av det men är motiverande ändå. De som gått på XV innan var alla helnöjda.. att upplägget är jättebra.. deras problem var ju att dom inte lyckades hålla det själva ännu..



Har ni fått inlogg till XV hemsida? har inte jag iaf =/ vet inte var man får tag på det..



Hoppas du har en bra dag



//Danne

2010-02-16 @ 15:17:04
Postat av: Danne

Såg du skrivit om simning på lördag! nice! Ibland läser man för fort!!!

2010-02-16 @ 15:17:33
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Jobba på!!!!

Om du vill kan du joina mig i gymmet någon gång!

2010-02-16 @ 16:18:13
URL: http://www.muppensmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0