~~Dag Tre~~

Nu börjar dag tre ta slut och det känns förbannat bra ska jag ta och berätta för er! Denna dagen har varit jobbig som fan, psykiskt och fysiskt, jag har nog druckit lite för lite vatten, men jag drack två lite på eftermiddagen och det gjorde att jag mådde lite bättre åtminstonne! =)
Jag har varit ute och gått men bara 15min eftersom jag inte mådde så bra, dock mådde jag mycket bättre efter promenaden :-) + i kanten på det =)

Imorgon kommer första utmaningen då ska jag jobba under förmiddagen och lite efter middagen också, så jag hoppas att det ska gå super ändå =) Sen ska jag iväg till en väninna och "fika" lite, trevligt trevligt =)

Nu måste jag hoppa in i duschen Sen ska jag Käka sista soppan och efter det blir det lite mental träning, därefter sömn =)

Kommentarer
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Du klarar det bra!!!

2010-02-13 @ 18:42:32
URL: http://www.muppensmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0