~~Dag Tre Har Börjat~~

Jaha, tredjedagen med XtraVaganza nu då =) Dett ska vara den jävligaste dagen, men jag tkr att den än så länge har varit helt OK.

Jag har även fått i mig alla olika smakerna av soppa nu! =) Det finns alltså 13 olika smaker :-P

Jag tyckte alltså att alla var helt OK, vissa var godare, andra mindre goda, men ingen var helt vedervärdig iaf :-D
Det absolut godaste var Grönsaks-soppan =) MUMS säger jag bara =)
Den absolut minst goda var Svampsoppan, den kommer jag ha typ 1gång i veckan  bara för att uppskatta de andra smakerna :P

Sen ska man ju promenera 20min om dagen i 10 veckor, vet ni hur många timmar det är? :-P 23,33h Sjukt galet men nice :D Tänk ändå det är kanska bra =) :-P
Iof finns det de som tränar den tiden iveckan :-P, Dock ska jag ju även träna 3 gånger i veckan med vad jag vill i 30 min så det är bra det också =)

Nej nu måste jag fylla i min handbok lite =) Kram på er!

Mega Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0