~~Dag Sexton~~

Jag sitter här och skrattar åt Greys Anatomy för jag har inget bättre för mig.
För er som undrar pluggar jag 100% på distans och jobbar som Undersköterska vid behov därför kan jag sitta mycket vid datorn :-P Just nu finns det inget jobb alls :-(

Igår var det möte 4 på XV
Och det gick bra, vi kom in på en diskussion om att tänka positivt och där är vissa negativa människor, som jag irriterade mig lite på, men what to do? Jag sa min åsikt as allways ;-)
Jag börjar tycka om min coach riktigt mycket, det känns som om vi fått bra kontakt, men det kanske alla tkr och då betyder det ju att hon är en SKITBRA coach :-P

I eftermiddag ska jag väga mig,
Jag vill nog inte det riktigt, men det ska ju skrivas upp och dokumenteras här..

MegaMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0