~~Dag Nio, Del Två~~

Hej på er alla läsare =)
Dag sju börjar ta sitt slut nu, bara en halv soppa kvar =)
Jag har promenerat mina 20min idag också, i slask och snö.
Det börjar bli en vana att vara ute och gå nu, det är riktigt riktigt skönt faktiskt :)
Förhoppningvis kommer detta att bli en vana även efter att perioden med soppor är över=)
Men det tror jag minsann att det kommer att vara, bara det att jag faktiskt GÅR ut fast jag inte orkar
visar verkligen exakt HUR motiverad jag är =) Så det känns jättebra.
Dock blir det inte simning imorgon, jag tycker att det är lite synd, men jag ska ut och leka i snön istället
jag tror det kan vara likvärdigt =)  Vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0