~~Dag Ett~~

Då har jag ätit första måltiden med XV, jag tog cappuccino, den smakade helt OK tycker jag! :-) Inte så jättehemsk iaf som jag har läst att folk tycker och den kommer jag faktiskt kunna äta till frukost och till kvällsmat var dag, men det ska inte behövas eftersom det finns så många sorter/smaker. Jag har druckit en liter vatten och en kopp kaffe utan något i det så klart för det får man inte :-( Men det gick bra :-D
Funderar på om det är Dax för en soppa till nu, jag åt den första klockan 8, kanske ska ha 3h mellan rum? nej, med 2h mellanrum och 6måltider så blir det ju 12h så det är nog bäst att äta om 15min, koka lite the och fixa en liter vatten

MEGAME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0