~~Tjocka kan inte klä sig snyggt~~

Det finns många i min omgivning som säger till mig "Du klär dig så snyggt fast du är lite större"
Ehm OKEY, TACK så mycket, men vaddå fast jag är lite större?
Seriöst vad betyder det? Så att bara för att man är överviktig så ska man inte kunna klä sig snyggt och mode-riktigt?
Är ni seriösa med mig? Det är väl klart att vi kan. Jag har alltid klätt mig snygg, eller ja oftast, vi har väl alla vår modefloppar? Men jag har aldrig haft några problem med modet. Klart att jag önskar att jag hade kunnat vara smal och klä mig i korta shorts/kjolar och tighta byxor, men det betyder inte att mode bara är det, utan man kan variera sig något enormt, eller hur? Har ni någon gång blivit "påhoppade" så som jag blivit om mit stil?
Dock är jag ju tacksam över att folk tycker att jag klär mig snyggt, men det kändes som en förolämpning, även om det är en komplimang :-P

MegaMe

Kommentarer
Postat av: zandra

Vad duktig du är som försöker vara hälsosam. Här nere är jag verkligen inte det.. Usch! Hoppas du lyckas nå ditt mål.

Just nu har jag bara semester här nere. Men om 3 veckor börjar jag min andra säsong som aktivitetsledare och även som teamleader på ett stort hotell utanför Alanya!

Har du varit i Alanya?

2010-04-06 @ 18:13:17
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: cajsa

SVAR tack så mycket:D

fin blogg

2010-04-06 @ 18:51:06
URL: http://wearasmile.webblogg.se/
Postat av: zandra

okej då får du ta och åka hit. alanya är jätte fint :)

2010-04-06 @ 18:57:40
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0