~~Svar~~

Agnes du hade ingen blogg? Du kommenterade följande:

Tjo du! Jag är bara nyfiken på om du har läst i böcker och sånt innan, om hälsa, kost, motion osv? Det är väldigt bra att göra det. Och om du vill ha min åsikt (som jag även tror jag läst i nån bok)så är det hälsosamast att gå ner max 2 kg/vecka. Tänk lite på hälsan och inte bara att tappa kilon, det kommer du tjäna på i längden. Adjö! :)

Svar till dig och andra som är nyfikna:

Givetvis har jag läst i böcker om kost och motion, antagligen har jag läst de allra flesta böcker.
Saken är det att jag
vet hur man ska gå ner i vikt på ett normalt och hälsosamt sätt.
Jag tror att jag hade kunnat bli dietist och hälsocoach om jag hade velat för att jag vet hur man ska göra för att bli smal. Jag har bara för dålig karaktär för att kunna tillämpa det till mig själv, därför bestämde jag mig för att rasa i vikt med
Xtravaganza och sedan ta tag i min livsstil när jag blivit smal, det bästa är att jag bor ensam då och bestämmer vad som finns och inte finns i mitt kök.
Jag Håller med dig till viss del om att man inte borde gå ner mer än 2kg på en vecka. Dock tror jag inte att det är farligt, det som händer är ju "bara" att det inte är säkert att huden hinner "dra tillbaka" sig i takt med viktminskningen. Men det hoppas jag ju ska lösa sig med all träning.
Sen skriver du en sak som nästan gör mig lite irriterad,
tänk på hälsan Ja det gör jag, det råkar vara därför jag håller på med min viktminskning, det är inte ohälsosamt att gå ner för fort, men det är inte hälsosamt iheller.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0