~~Ska vi lägga till varandra på Bloglovin??~~

Det är en fråga som jag blir lite trött och irriterad på. Egentligen så är det väl ingenting med den eller hur? :-P
Men jag känner bara att, jaha, men jag vill ju att folk ska följa mig för att de tycker att jag skriver om något intressant, inte för att jag följer dem, samt tvärtom. Det finns folk jag följer här och det tycker jag är skoj, det är roligt att läsa om folks vardag eller "ovardag" om det lever på ngt nytt ställe eller liknande.

Alla dem jag har på min bloglovin är för att jag tycker om att läsa hos dem, hos vissa tycker jag om att läsa, men jag har inte lagt till dem på bloglovin, bara av den anledning att jag glömt att göra det.

Sen vet ni alla hur illa jag tycker om folk som inte kommenterar när de är inne på ens blogg :-P Men jag har börjat förstå varför man inte gör det xD om någon skriver ett inlägg som inte inspirerar en själv, varför ska man kommentera då?
Men eftersom jag själv är så emot att vara inne och läsa utan att "lämna ett avtryck" så brukar jag fortsätta läsa i bloggen bara för att se om där är något som fångar mitt intresse :-) Dock finns det ju personer som skriver om så totalt ointressanta för mig då inlägg att det inte finns något jag kan skriva till dem.
Med det sagt så lovar jag här och nu att inte bli arg när det inte kommenteras på min blogg. Jag blir jätteglad om ni kommenterar klart :-)

Glöm inte lägg till mig på bloglovin :-P
bloglovin klicka på pluset :-)



MegaMe

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har dig redan på bloglovin! :D (skaffade det igår faktiskt^^, kan man va mer efter? xD)

2010-04-07 @ 10:38:18
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag har följt dig på bloglovin ända sedan första gången jag klickade in på din blogg! :)

2010-04-07 @ 10:53:43
URL: http://jnyg.blogg.se/
Postat av: anonym

jag följer redan dig ;)

2010-04-07 @ 10:58:18
URL: http://minkampmotvagen.blogg.se/
Postat av: hallonmamma

Måste säga att du är riktigt duktig alltså! Jag är också överviktig. och det är tungt. Men har ännu inte fått motivationen att göra ngt åt det :(

2010-04-13 @ 21:31:38
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0