~~Maten~~

Det känns lite fel att skriva om vad jag inte äter och så nu, jag är så inne i mitt liv nu :)
Jag börjar må bra och det känns som att min viktigaste del just nu är att komma ifatt psykiskt, att börja må bra och få bättra självbild, självkänsla och självförtroende. Jag tycker allt att ni har fått tagit stor del av hur jag mår, tycker och känner, jag har ju skrivit mycket idag, eller hur :-)
Tycker ni att det är roligt att läsa när jag blir filosofisk?

Jag ska faktiskt ta och sova nu, för att jag är lite trött.
Imorgon är det att dammsuga min säng och sedan dammsuga resten av tummet (igen)
Sedan ska jag packa ner mitt lakan och lite sådant eftersom jag ska låna en liten lgh av min väninna, supersnällt. Jag funderar även på att åka ner och synda genom att köpa boken "mera självkänsla" av någon Marie ....? Den ska vara riktigt bra.
Tack vare Inger Hansson all heder åt henne så har jag blivit lite smått frälst av böcker som ska öka självkänsla och liknande, jag tror att man kan lära sig enormt mycket genom att läsa sådana böcker. Jag har lärt mycket mycket av Ingers bok, jag kommer läsa den fler gånger minsann :-) För den kommer jag lära mig saker och utvecklas av :-)

MegaMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0