~~Längtar~~

Kommer ni ihåg mina målbelöningar?
Här är dem igen iaf

5kg - Ingenting
10kg- Ny navelpiercing
15kg- Ny Hängande navelpiercing
20kg- Nya kläderna inköpta 7/4-10
25kg- Klippa Mig
30kg- Slingahåret
35kg- Nya kläder för 1000:-


Och jag längtar något sju in i helvetes tills jag får lov att utnyttja mina belöningar! Jag vill verkligen klippa mig och slinga håret. Kläderna klarar jag mig utan, men det är just håret jag längtar efter att få göra vid! Så det är verkligen superbra saker att ha som belöningar! :-) Men det börjar bli jobbigt nu, för jag har utväxt och JAG HATAR UTVÄXT! men, det kommer att bli bra om sådär ehum, 13,5kg :-D Så det gäller att kämpa som fan nu, eller ja, fortsätta kämpa är det ju faktiskt :-)

Är ni intresserade av att tävla och gissa om vad min vikt nästa vecka blir?
Kul att få feedback på tävlingen om ni tycker att den är Bra eller Dålig.

MegaMe snart är jag MiniMe :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0